Site icon פורטל מיסים

פתיחת חשבון עסקי – למה חובה לעשות זאת?

קרדיט תמונה: freepik

אחד מהצעדים הראשונים של כל בעל עסק יהיה לפתוח חשבון בנק עסקי. פתיחת חשבון עסקי הכרחית על מנת להשיג את המטרות השונות שהצבתם לעצמכם. עם זאת ישנם בעלי עסקים שלא פותחים חשבון עסקי עם פתיחת העסק. מה שהם עושים זה שהם מנהלים את החשבון של העסק יחד עם החשבון הפרטי. מדובר על טעות שיכולה בעתיד להביא איתה לא מעט בעיות וכאבי ראש שהיו ניתן למנוע. אז אם אתם הולכים בקרוב לפתוח עסק מוטב כי תבינו מדוע חובה לפתוח חשבון עסקי. אחרי שתכירו את היתרונות לא יהיו לכם סימני שאלה לגבי האפשרות הספציפית הזאת. מיד לאחר מכן תוכלו להתעסק עם כל הדברים האחרים שקשורים לעסק שלכם.

 

תחסכו לעצמכם הוצאות מיותרות

בחשבון הבנק הפרטי שלכם יוצא לכם לשלם כסף על כל פעולה שמתבצעת בחשבון. הפעולות בחשבון הפרטי הן מוגבלות בשונה מהפעולות בחשבון העסקי שקורות בתדירות גבוהה. אם החשבון העסקי יהיה משולב עם החשבון הפרטי ההוצאות יהפכו להיות גבוהות. על כל פעולה שתתבצע בחשבון תמצאו את עצמכם משלמים כמה שקלים. בסוף החודש תגיעו למצב שבו אתם משלמים מאות שקלים ללא כל סיבה מוצדקת. עם פתיחת חשבון עסקי תוכלו להגיע למצב שבו יהיו הבנות שונות בהקשר של העמלות. הרי הבנק ירצה שתפתחו את החשבון העסקי שלכם דווקא אצלו.

 

בנקאי עסקי שילווה אותך

ההתנהלות העסקית תהיה שונה בתכלית מההתנהלות הפרטית בחשבון הבנק. לעסקים יהיו הוצאות שונות מאשר לאנשים פרטיים, אתם בוודאי יכולים לתאר את זה. עם זאת כאשר אתם תנהלו את החשבון הפרטי יחד עם החשבון העסקי לא תקבלו ליווי הולם. הרי הבנקאי שילווה אתכם יהיה בנקאי פרטי, כזה שלא מבין בבנקאות עסקית. עם פתיחת חשבון עסקי תוכלו לקבל ליווי של בנקאי שמכיר את העולם הזה. הוא יספק לכם טיפים חשובים שיכולים לשנות את תמונת המצב כולה מנקודת מבטכם.

 

הבינו עד כמה העסק שלכם רווחי

כאשר החשבון העסקי מתערבב יחד עם החשבון הפרטי יהיה מאוד קשה להבין מה קורה. לא מעט פעולות שונות מתערבבות להן לחשבון בנק אחד, ואתם תאבדו כיוון. במצב כזה יהיה לכם מאוד קשה להבין עד כמה העסק שלכם באמת רווחי כמו שאתם מדמיינים. אם יהיה לכם חשבון בנק רק לעסק תוכלו להבין כמה אתם מרוויחים וכמה אתם מוציאים. אם תהיו במינוס תבינו כי אתם עושים משהו שהוא לא בסדר. אם תהיו בפלוס ככל הנראה ההתנהלות שלכם בחשבון תהיה מעולה. זה לא משנה אם אתם עוסקים עם נדלן מסחרי או בכל תחום אחר.

 

תקבלו הטבות ששמורות רק לעסקים

הבנק מצידו יעשה כל מה שאפשר על מנת לגרום לכם לפתוח את החשבון העסקי אצלו. כתוצאה מכך תוכלו לקבל לא מעט הטבות שונות שיהיו קשורות רק לבעלי עסקים. כלומר תוכלו לגרום לכך שתרוויחו המון מפתיחת החשבון העסקי בבנק כזה או אחר. נדגיש כי החשבון העסקי לא חייב להיפתח בדיוק באותו הבנק שבו מתנהל החשבון הפרטי. עם פתיחת חשבון עסקי תוכלו לראות איך הבנק עושה הכל כדי לשמור אתכם אצלו לאורך זמן.

Exit mobile version