Site icon פורטל מיסים

ניכיון צ'קים מסחריים לעסקים: השימושים הנפוצים

קרדיט תמונה: freepik

כפי שכולכם ודאי כבר יודעים, קיים מגוון רחב של עסקים שונים אשר מגלגלים מאות אלפי שקלים במהלך כל שבוע מחדש, כאשר ניכר כי אותם סכומים חייבים לקחת חלק מתוך תזרים מזומנים נגיש שניתן לנהל בפשטות. זאת בעוד כי אחת הבעיות העיקריות של העסקים השונים במשחק הישראלי ובעולם בכלל היא מוסר התשלומים שאינו מאפשר לכל אותם צרכנים מעוטי הון עצמי את הנזילות בה הם מעוניינים בכל עת.

לכן, כל בעל עסק עושה את כל השיקולים האפשריים שיעניקו לו את האפשרות לנהל את התזרים בצורה המדויקת ביותר, צורה כזו בה הוא אינו נתקע ללא מספיק כסף לספקים ובכל מצב אחר בו אין העסק לא יצליח להתקדם. למעשה, מדובר על אחד מהסיוטים הגדולים ביותר של בעלי העסקים במדינת ישראל. כמו כן, שאלה שחוזרת על עצמה בנושא שוב ושוב הינה מהי מטרת השירות ומי בכלל צריך אותו? ובכן, על מנת לענות לכם בצורה המקיפה ביותר, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את השימושים הנפוצים של שירות ניכיון צ'קים מסחריים לעסקים.

עסק אמיתי חייב בידע חשבונאי

ככלל, ניהול עסק דורש לא מעט יצירתיות במטרה להבטיח את המשך קיומו וכן גם התנהלותו התקינה של העסק, בניגוד לשנים עברו בהם היו מעט אפשרויות פיננסיות שיאפשרו לבעלי העסקים השונים להבטיח את קיום העסק מצד אחד, אך גם את התמרונים החשבונאיים מהצד השני. אולם מדובר על פתרונות תשלום חוקיים אך מיותר לציין כי הרדיפה אחר תזרים חיובי עשויה לא פעם להתיש את בעלי העסקים השונים ולכן, מדובר על מצב בו בעל העסק חייב לחפש אחר פתרונות תשלום כאלו ואחרות באופן שוטף. כמו כן, הגופים הבנקאיים מעניקים לכל עסק את מסגרת האשראי המתלווה אל גמישות מסוימת עד לדרכה שניתן לנצל במטרה לקבל מרווח תפעולי מסוים.

ניכיון צ'קים מבטיח נזילות גבוהה לעסק

הצ'קים אותם מקבלים בעלי העסקים השונים מהחברות שלהם הם למעשה הסיבה העיקרית שבגינה נוצרו חלופות לבנקים, חלופות כדוגמת חברות מימון פרטי וכן גם חברות כאלו ואחרות המעניקות לעסקים השונים את האפשרות לסחור במה שמבטיח מזומן תמיד. על כן, כל צ'ק הופך למזומן בתאריך הייעודי, בעוד כי שירות ניכיון צ'קים מסחריים מאפשר להפוך את הצ'ק למזומן לפני המועד. יחד עם האמור, עליכם לזכור כי על מנת ליהנות משירות ניכיון צ'קים מסחריים יהיה עליכם להוכיח את היציבות והאיתנות הפיננסית שלכם ושל הלקוחות שלכם באמצעות מספר בדיקות שונות. את הצ'קים הדחויים מעבירים לחברת ניכיון הצ'קים עבור אחוז מסוים מהסכום לצד ניכוי עמלה, בעוד כי בסופו של תהליך מקבל בעל העסק את המזמון עוד לפני הגעתו של התאריך הייעודי לפירעון הצ'ק.

Exit mobile version