Site icon פורטל מיסים

מה צופן העתיד לעולם ההשקעות?

התנאים להקלת מס על רווחי הון

צילום:freepik

זה ידוע כי הנבואה לשוטים ובכל זאת אם מתאמצים אפשר לראות מגמות בשוק וכן גם בשוק ההשקעות. נראה כי בכל הקשור להשקעות אנו נראה משקיעים קטנים יותר המבינים יותר בשוק ויודעים איך לסחור בחכמה. עם זאת, מגמה שקצת נוגדת זאת תהיה כאשר עוד ועוד אנשים יפנו את הכספים שלהם לבתי השקעות ולמנהלי תיקים שם מכיוון שהם מבינים כי מנהלי ההשקעות הללו יכולים להשיג את התשואה הטובה ביותר שיש. לצד כל אלו עוד מגמה שיש בשוק היא של הנגשת המידע וכך יהיה יותר קל לחקור חברות ולהבין האם הן שוות את ההשקעה בהן או לא. זה כמובן יעזור לכל מי שנמצא בשוק בין אם אלו שחקנים עצמאיים המנסים להרוויח לבד ובין אם אלו משקיעים שעובדים בחברות השקעות ומשקיעים בשביל אנשים אחרים את הכסף שלהם.

האם כדאי לי להשקיע בחברת אלגו טריידינג?

אם מדברים על העתיד בעולם ההשקעות אי אפשר לברוח מן המילה אלגו טריידינג. לכן אתם בוודאי רוצים לדעת מה המשמעות של מילה זו?אם כן אלגו טריידינג זה השקעה של מחשבים באופציות ומניות. זה למעשה מערכת אוטומטית הפועלת ללא עזרה ומשקיעה את הכסף שלכם לבד. עליכם לדעת כי רב הנסתר על הגלוי בעולם זה ולכן השקעה בחברת אלגו טריידינג היא לא כה חכמה. פעמים רבות החברות הללו פועלות ללא רגולציה ומבלי לפרסם דוחות ולכן כלל לא בטוח כי כדאי להשקיע בחברה זו ויש לציין כי יש הזדמנויות השקעה יותר טובות אשר יניבו תשואה נאה יותר לאורך זמן.

היזהרו מהונאות בתחום ההשקעות

עליכם לדעת כי תחום ההשקעות הוא תחום שבו פועלים נוכלים רבים ואנו חייבים להיזהר מהם. בטח עולה לכם לראש ברני מיידוף הנוכל הגדול בהיסטוריה אך אתם חייבים לדעת כי גם בישראל יש נוכלים. אז איך נימנע מנוכלים אלו?התשובה היא שאנו צריכים לעבוד רק עם בית השקעות מומלץ וותיק אשר ברור כי הוא לא רמאי. ככל שתעבדו עם בית השקעות יותר מקצועי כך הוא ישרת אתכם בצורה יותר טובה וכך הסיכוי להונאה יפחת בצורה ניכרת. בית השקעות אשר פעול בשוק עשרות שנים לא ירמה אתכם וזה משהו שכדאי לכם להבין אם אתם רוצים לבצע השקעה חכמה בשוק ההון, השקעה אשר תניב פרי ולא תהיה הונאה.

הידעתם כי בית השקעות עדיף על פני כל אופציות השקעות אחרת?

עלינו לציין כי ההשקעה החכמה ביותר היא השקעה בבית השקעות מכיוון שהסיכוי שירמו אתכם שואף לאפס ומכיוון שבית ההשקעות מחזיק במומחים הגדולים ביותר לשוק ההון ולכן השקעה דרכו היא האופציה החכמה ביותר שיש. בית השקעות עדיף על פני כל אופציית השקעה אחרת וזה משהו שכדאי להפנים ולהבין אותו אם אתם רוצים לבצע השקעה חכמה.

 

Exit mobile version