Site icon פורטל מיסים

מדוע עסקים רבים רוכשים מערכת CRM

קרדיט תמונה: freepik

התייחסות לחלק החשוב של ניהול לקוחות

ההוצאות של כל עסק בישראל הן רבות ומגוונות, אך בלא מעט מקרים אנו רואים עד כמה יכולה להיות חשיבות רבה להוצאה כזו או אחרת מאחר והיא יכולה לתרום רבות לניהול העסק. ניהול נכון של עסק הוא דבר שקשור בעיקר ללקוחות שלו, ולכן זה לא קשה לזהות כיצד רבים הם אלו שמוכנים להוציא סכומי כסף מהעסק על מנת לשפר את העבודה עם הלקוחות ולהגדיל את המספר שלהם ובכך להתחרות טוב יותר בשוק.

 

באמצעות רכישה של מערכת CRM יכולים בעסקים רבים לראות כיצד ניתן לנהל את הקשר עם הלקוחות בצורה יסודית, מעודכנת, מהירה, מדויקת ורצינית. בין אם מדובר על איסוף של כל נתון רלוונטי ובין אם מדובר על ניתוח של הנתונים ופנייה נכונה יותר לכל סוג של קהל יעד, הרי שמערכת איכותית ומתקדמת היא בהחלט דבר שיכול לעשות את ההבדל בין עסק שלא ממצה את קהל היעד שלו לבין אחר שכן עושה זאת, ובגדול.

 

התוצאות באות לידי ביטוי בצורה מרשימה

בעסקים שונים קל לזהות את הפספוסים שקשורים לניהול עבודה מול לקוחות. לא אחת אנו יכולים לראות כיצד לקוחות פוטנציאליים לא זוכים ליחס ראוי ובכך הם לבסוף לא רוכשים בעסק או לא חוזרים אליו לקנות בו שוב. בנוסף, גם נושא שירות הלקוחות יכול להיות בעייתי ללא מערכת CRM מצוינת שמכוונת את אנשי השירות בצורה מדויקת אל כל לקוח שיש לו בעיה מסוימת, והוא מחכה לפתרון מהיר ורציני.

 

שירות לקוחות הוא דבר חשוב בכל עסק שרוצה לראות כיצד לא רק ממליצים עליו ללקוחות פוטנציאליים אחרים, אלא שגם לקוחות מרוצים חוזרים לקנות בו שוב ושוב. לכן, מערכת איכותית שמסייעת לא רק באיתור של הלידים השונים, אלא גם בהתאמה של מערכת שירות הלקוחות למצב בפועל, יכולה בהחלט לתרום רבות במניעת איבוד לקוחות, ובכך גם באיבוד הכנסות, והיא גם יכולה לסייע בצמצום עלויות של העסק.

 

שמירת קשר עם הלקוחות בכל מצב

כל לקוח של כל עסק ישמח לראות כיצד יוצרים איתו קשר במידה ויש לו בעיית שירות מסוימת. בין אם מדובר על מוצר מסוים שהגיע פגום ובין אם מדובר על זיכוי שמגיע למישהו, כל פנייה של אדם לשירות הלקוחות יכולה להיות מתועדת, ובכך לאפשר לכל נציג שירות לפעול כנדרש. בזכות מערכת CRM שיודעת כיצד לקבל את הנתונים שמוזנים אליה מכל שיחה, המעקב יהיה מושלם והטיפול בלקוח יהיה ממצה ויעיל.

 

חשוב מאוד לדעת שמערכת שבה נמצאים כל הפרטים של כל שיחה מול כל לקוח ובין כל נציג מכירות, גם מונעת מצב של איבוד מידע בכל הקשור לנציג שירות מכירות שהחליט לעזוב את העסק ולעבור למקום עבודה אחר או לצאת ללימודים למשל. עסק רציני מבין שהוא צריך מערכת ניהול כזו מאחר וכך הוא גם רואה כיצד נציג שירות לקוחות חדש יכול להמשיך בטיפול בלקוח שיש לו קריאת שירות פתוחה מנציג קודם.

 

 

Exit mobile version