Site icon פורטל מיסים

לא יאמן! לוח דרושים שמציע עשרות הצעות לעבודה מהבית

איך מחשבים החזר מס למטפלת

הקורונה הוציאה אתכם לחלת וראיתם כי טוב? החברים שלכם עובדים מהבית וגם לכם מתחשק? לוח דרושים לעבודות מהבית יכניס אתכם לעולם מופלא של חופש, פוטנציאל השתכרות אינסופי והזדמנות לעבוד בנוחות והגמישות של הבית. לא מובן מאליו ובהחלט נכס שכדאי להשקיע בו.

איך מצליחים בעבודה מהבית?

למרות כל היתרונות הרבים והמרובים שבה, עבודה מהבית טומנת בחובה גם לא מעט אתגרים שקל מאד לצלוח בהם אם מגיעים אליהם מוכנים ומקפידים על שגרה בריאה ופעילה מדי יום. חשוב לציין שהזנחה של טיפוח שגרה בריאה ותומכת עלולה להיות הרסנית לעבודה וגם לבריאות הנפש. בסופו של דבר, לעבוד מהבית אומר שאין לכם סיבה לצאת מהבית ואלא אם כן אתם יוזמים פעילות באופן אקטיבי, או לכל הפחות מחוברים לגורם יוזם ומשתפים איתו פעולה, אתם מסתכנים עד לכדי דיכאון של ממש.

הנה כמה מעקרונות היסוד שיבטיחו את ההצלה בעבודה מהבית, גם בהיבט העסקי והמקצועי וגם בהיבט האישי

  1. סביבת עבודה- צרו סביבת עבודה פיזית שהיא טובה ומותאמת, כזו שלא יפריעו לכם בה, שיש בה מספיק אור, שהכסא נוח ומחשב תקין. הוסיפו עציץ או תמונה והקפידו שהיא תהיה נקייה ומסודרת כל הזמן. זה הבסיס להצלחה בעובדה וליכולת שלכם להרגיש טוב במהלכה.
  2. התעוררו מוקדם- קומו לפני תחילת העבודה וצרו שגרת בוקר, כזו שתאפשר לכם לייצר הפרדה בין השינה והחיים בבית לבין תחילה העבודה והיום במשרד, שמתרחש למעשה, בבית.
  3. המשיכו ללמוד, כל הזמן. לא לשבת במשרד גובה מחיר בכל מני היבטים לרבות קשרי אנוש וחיבור לידע. המידע זורם במשרד במגוון של אופנים, החל ממועדים שמוקדשים להתעדכנות דרך שיחות מסדרון, העובד כל הזמן חשוף למידע. זה לא קורה כשעובדים מהבית, לכן על מנת לפצות על החסך שנוצר, כן על מנת לייצר יתרון תחרותי חשוב להקפיד על ללמוד כל הזמן, להתעדכן במה שקורה בשוק ולהעשיר את סל הכישורים והיכולות הפרטי.
  4. תתאמו פגישות- תייצרו פגישות, כמה שיותר פגישות, כל הזמן, לרבות ראיונות עבודה גם אם אתם לא באמת מחפשים. זה יחבר אתכם למה שנעשה בחוץ, ישפר את כישורי התקשורת וניהול משא ומתן ויפתח את הראש לרעיונות חדשים, קשרים חדשים ופעילות מגוונת יותר מהעשייה השגרתית.
  5. התעדכנו בלוח הדרושים. גם אם מצאתם את העובדה הנחשקת, שלא כמו בן זוג, באמת תמיד יש שם משהו טוב יותר בחוץ. ובכן, למעט מקרים נדירים באמת. בכל מקרה, עשו לכם מנהג קבע, וסיקרו את הצעות העבודה הרלוונטיות לכם בתדירות קבועה, אם לא פעם ביום, או פעם בשבוע, לכל הפחות פעם בשלושה שבועות. תמיד יש הזדמנויות בשוק ותמיד כדאי לדעת כשאלו מפציעות והופכות לנגישות, לכל הפחות שתהיה לכם אפשרות הבחירה.

בהצלחה!

Exit mobile version