Site icon פורטל מיסים

הקמת חברה בחו"ל לפי תוכנית עסקית

זה לא סוד שפעילות בינלאומית פותחת עולם חדש של הזדמנויות עבור העסק שלך. עם זאת, זה לא קשור רק לכסף. אם אתה מנסה להקים חנות בחו"ל, יש הרבה דברים שתצטרך לשקול לפני פתיחת חנות. אמנם יש הרבה יתרונות בפעילות בינלאומית, אבל אחד החשובים שבהם הוא היכולת להתבסס בשוק זר בעלויות התחלה נמוכות בהרבה מאשר אם הייתם מבוססים במדינת הולדתכם. בנוסף, אם אתם מחפשים דרך להתבלט על פני המתחרים בשוק העולמי הזה, התבססות בחו"ל היא אופציה מצוינת.

להלן כמה שיקולים מרכזיים כאשר שוקלים התרחבות בינלאומית:

כדי להקים חברה בחו"ל צריך תוכנית עסקית ואסטרטגיית יציאה. כדי להיות מסוגל לבצע את התוכנית העסקית שלך, אתה צריך תקציב. ניתן לקבל תקציב ראשוני במקרה שיש לך חסכונות משלך או כסף ממשקיע. אם לא, ניתן לקבל את ההון ההתחלתי דרך הבנק.

מובן מאליו שהקמת חברה בחו"ל יכולה להיות קשה. לא רק ההיבטים המשפטיים והפיננסיים, אלא גם הבדלים תרבותיים, מקשים על עשיית עסקים במדינה אחרת. כיצד לשווקים בארה"ב ובאיחוד האירופי יש דרישות שונות בכל הנוגע להקמת חברה בחו"ל כיצד השוק האמריקני נוטה להעדיף חברות פחות מבוססות עם נוטלי סיכונים גבוהים יותר מאירופים שסבלנים יותר ומעדיפים להשקיע בחברות מבוססות עם רקורד מוכח של הצלחה ואיזה נושאים ספציפיים יש לבדוק בעת הקמת חברה בחו"ל.

יתרונות רבים להקמת חברה בחו"ל

הקמת חברה בחו"ל יכולה לעזור ליזם לגשת לשווקים חדשים ולגלות הזדמנויות לא מנוצלות. במקרים מסוימים, לחברות אלו יש את היכולת לצמוח באופן אקספוננציאלי במדינות מסוימות שבהן הן עשויות להתמודד עם פחות תחרות מצד עסקים אחרים. בנוסף להגעה ללקוחות חדשים, יש גם כמה הטבות מס ספציפיות שחברות יכולות להשיג אם הן מבוססות בחו"ל. הקמת חברה בחו"ל היא לא קלה כמו שזה נשמע. הסיבה לכך היא שיש כל כך הרבה גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון. עם זאת, אם אתה בעל ראש פתוח ופרואקטיבי, זה יכול להיות מהלך עסקי נהדר.

להלן השלבים שעליך לשקול:

א) מצא את המשרדים הנכונים או חלל משרדי המתאים לצרכים שלך.

ב) שווק את עצמך – מצא איגודי תעשייה ונפגש עם שותפים ולקוחות פוטנציאליים.

ג) שוחח על המסגרת המשפטית בחו"ל עם עורך הדין שלך וקבל ייעוץ מס.

ד) צור חשבון בנק עסקי מראש לפני היציאה לחו"ל

ה) הגדר נוכחות מקומית באמצעות ערוצי מדיה חברתית

ו) בקש ויזות, אישורים, שכירת מקומיים שיעזרו בלוגיסטיקה וכו'

כאשר חברה רוצה להרחיב את עסקיה למדינות אחרות, זה לא רק על מציאת המיקום הנכון. מדובר ביצירת מערכת יחסים טובה ומתמשכת עם אותה מדינה. ממשלת בריטניה הקימה פלטפורמה קלה לשימוש שבה חברות יכולות למלא את כל המידע הדרוש כיצד להקים עסק בבריטניה. כאן גם יכולות חברות לברר לאילו הקלות מס הן זכאיות.

למידע נוסף על הקמת חברה בחוץ לארץ מוזמנים להיכנס לאתר שלנו: com-exp.co.il

Exit mobile version