Site icon פורטל מיסים

הלוואות חוץ בנקאיות – על בסיס פנסיה או על בסיס אשראי?

קרדיט תמונה: freepik

בעבר, האפשרות היחידה הייתה לקיחת הלוואה מהבנק. כיום, רבים מעדיפים לקחת הלוואות חוץ בנקאיות אשר לא ישפיעו על האשראי והאובליגו שלהם בבנק. בנוסף, אם אתם מודאגים מכך שהבנק לא יאשר לכם הלוואה ואתם חייבים כסף, חברות חוץ בנקאיות הן הפתרון האידיאלי.  מעוניינים לדעת פרטים נוספים על הלוואה מהירה על ידי גוף חוץ בנקאי. התחילו לקרוא
 

כיום, גופים חוץ בנקאים רבים מציעים סוגים שונים של הלוואות חוץ בנקאיות, אם מדובר על חברות אשראי, חברות ביטוח או חברות השקעות. ישנן הלוואות המיועדות לקהלים ספציפיים, כמו למשל הלוואות לסטודנטים או הלוואות לשכירים וישנן הלוואות המיועדות לכל אחד המעוניין בהן, כמו למשל הלוואת אקספרס. אתם כנראה תצטרכו הלוואה עם עברתם תהליך של פתיחת עסק קטן או מסעדה.
כיוון שהמנטאליות הצרכנית בישראל מעודדת שימוש בכרטיס אשראי, הכתובת הראשונה של רוב האנשים היא אל חברות כרטיסי האשראי. אלו מציעות מגוון הלוואות חוץ בנקאיות אשר חלקן מיועדות ללקוחות קיימים ומציעות לקיחת הלוואה בהתבסס על יתרת מסגרת האשראי שהחברה אישרה. בנוסף, חברות האשראי משווקות גם מסלולי הלוואות נוספים, כמו למשל  מסלולי הלוואות אקספרס המיועדים גם ללקוחות החברות וגם ללקוחות חיצוניים המעוניינים בהלוואה מהירה עד סכום של כ- 30,000 אלף ₪.
 מסע הפרסום המוצלח וההיכרות עם חברות האשראי גורמת לרבים לבחור באחת מהלוואותיה ללא בדיקה של שאר ההלוואות המוצעות בשוק. דבר אשר יכול להסתבר כטעות. אנשי מקצוע שונים מתחום הכלכלה וההשקעות אשר בחנו את הנושא הגיעו למסקנה כי פעמים רבות משתלם יותר לקחת הלוואה מחברת ביטוח, קרן פנסיה או בתי השקעות שונים בהם יש לכם תוכנית של ביטוח מנהלים, קרן פנסיה או קופת גמל וזאת משום הריביות המשתלמות והתנאים הנוחים.
גופים אלו בדרך כלל אינם דורשים עירבון או ביטחון מסוים מלבד הסכום הקיים בתוכנית שלכם. ההלוואה המאושרת תהיה בדרך כלל בסכום של כחמישים אחוזים מהסכום הקיים בתוכנית הפנסיונית שלכם, קיימים מסלולים עם תנאים נוחים מאוד ופריסת תשלומי ההחזר של ההלוואה יכולה להיות לתקופה ארוכה.
 

הלוואות חוץ בנקאיות- חשוב לדעת

 
ניתן לקחת הלוואות חוץ בנקאיות מגופים רבים ופעמים רבות המסלולים כה רבים עד כי אנו מוצאים את עצמנו מתקשים בקבלת ההחלטה הנכונה. 

Exit mobile version