Site icon פורטל מיסים

איפה כדאי ללמוד נדל"ן?

קרדיט תמונות: יח"צ

גם בעידן שלאחר המשבר הנוכחי של השנתיים וחצי האחרונות, שוק הנדל"ן נמצא בהתאוששות מדהימה. הביקוש לדירות נמצא במגמת עלייה ודירות חדשות נמכרות מדי יום ביומו. היציבות של שוק הנדל"ן נובעת מהעבודה הפשוטה שאנשים תמיד יצטרכו מקום לגור בו, האוכלוסייה בארץ ובעולם רק הולכת וגדלה ובהתאם לכך הביקוש לדירות נמצא במגמת עלייה.

בשביל להשקיע בצורה חכמה, צריך להכיר לעומק את השוק ואת כל סוגי העסקאות הנמצאות בשוק. צריך לדעת מהו נדל"ן אקזיט ופליפ, איך לאתר נכסים במחיר נמוך ממחיר השוק, להכיר את תחום הנדל"ן המסחרי וקניית

קרדיט תמונה: יח"צ

קרקעות. עבור יזמי נדל"ן אחד הדברים החשובים ביותר הוא קשרי לקוחות. עליכם לדעת איך לנהל את המשא ומתן עם הקבלנים, ואיך למצוא עבור הלקוח שלכם את הנכס המתאים ביותר עבור הצרכים שלו.

לפני שמתחילים להשקיע או לפתח קריירה בתחום, הדרך הבטוחה ביותר לעשות זאת היא על ידי קורס השקעות נדל"ן (מומלץ יחד עם קורס ייעוץ משכנתאות). לימודים מקצועיים בתחום מאפשרים לכם לרכוש את כל הידע המקצועי הנדרש בשביל עסקאות פרטיות או עבודה כיזמי נדל"ן.

המכללות השונות ברחבי הארץ מציעות תוכניות לימוד בתחום עבור משקיעים בתחילת דרכם. קורסי הפתיחה אמורים לתת לכם תמונה מקיפה של התחום ממעוף הציפור. עליכם להכיר את העסקאות ואת המונחים המרכזיים, ואת כל הנושאים המשפטיים הנלווים לעניין. בעתיד אם תרצו להתמקצע בסוג מסוים של השקעות, תוכלו להמשיך ללימודים מקצועיים ספציפיים בתחום.

לימודי השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר 

קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר מקנה לכם את כל הכלים הפרקטיים הנדרשים עבור השקעות מניבות. במהלך קורס תכנון פרישה המכללה מקנה לסטודנטים ידע תיאורטי מקיף שיעזור להם לבחור את הנתיב המתאים עבורם להשקעות. אחד הדגשים המרכזיים במכללה הוא התאמת ההשקעה למשקיע. חלק מהמשקיעים אוהבים לקחת סיכונים וחלקם מעדיפים השקעות סולידיות יותר. המטרה היא לאפשר לכם להשקיע בצורה בטוחה בהתאם ליכולות הפיננסיות שלכם.

בנוסף לקורס השקעות נדל"ן המכללה מציעה קורס הכנה לבחינה של רשם המתווכים. על מנת לעבוד כמתווכי נדל"ן, עליכם לעבור את הבחינה של רשם המתווכים. ניתן ללמוד לבחינת ההסמכה בדיני מקרקעין באופן עצמאי. אבל, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא על ידי קורס הכנה לבחינה. הקורס במכללת אורין שפלטר מורכב משלושה חלקים. בחלק הראשון נלמד על כל מושגי הנדל"ן הנדרשים בשביל לעבור את הבחינה, לאחר מכן תלמדו על כל הלכות ופסיקות בית המשפט הנדרשות לעבודה בתחום. חלקו השלישי של הקורס מתמקד בחקיקה רלוונטית לעולם הנדל"ן. הלימודים מתקיימים בעזרת תרגולים של עשרות שאלות ופתרונות ומבחני גמר לדוגמא. הלימודים במכללה, מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים ומקנים לכם יתרון משמעותי בשוק העבודה.

 

Exit mobile version